Vizsgapánik szeptemberben.

Megvolt a tárgyfelvétel, sőt, hamarosan jön az első nap az egyetemen. Nyilván van bennem néhány kérdőjel, meg némi izgalom, de leginkább az a félelmem, hogy kedden véletlenül a munkahelyemre és nem az egyetemre megyek majd be. Na jó, most, hogy ezt leírtam, már tuti nem történik meg... ugye?

Szóval felvettem a tárgyakat, örülök is neki nagyon, úgyhogy ideje volt áttekinteni, miből milyen számonkérésre kell számítanom a félév során.

img_0926.JPG

KOLLOKVIUM

A bűvös szó majd' minden tárgynál. Mondom remek. Összeszen nyolc. Nyolc vizsga, én meg ugye egyáltalán nem szoktam hozzá ehhez. A BME-n egy-egy félévben négy, esetleg öt vizsgám volt, egyetlen egyszer volt nyolc, de akkor is volt pár olyan, amin kb. csak fizikailag kellett jelen lennem. Itt viszont nem erre számítok, hanem arra, hogy teljes valómat kívánja majd egy-egy számonkérés.

Nézegetem a nyolcszáz oldalas könyveimet és rádöbbenek, életemben nem olvastam még összesen annyit, mint amennyit a következő 14-20 hétben fogok. Hát, challenge accepted. Mellette nyilván egy csomó egyéb teendő, beadandó statisztikábó, meg a kiegészítő ajánlott irodalom, nem fogok tehát unatkozni.

A vizsgaidőszak meg tuti nem lesz olyan "lájtos", mint amit megszoktam, de legalább hamar kiderül (14-20 hét múlva), hogy mennyire megy ez az egész nekem. Még mindig úgy vagyok vele, hogy ha az első félévben kiderül az alkalmatlanságom, legalább nem kell milliókat költenem a további években :D

Most pedig ünnepélyesen fogadom, hogy év közben is tanulni fogok. Nem úgy, mint eddig bármikor, hanem most tényleg. Muszáj. Máshogy nem megy. És bár megígértem, hogy nem fogok félni az első vizsgáktól, máris azt érzem, hogy de, lesz itt para, sőt már van is... De talán ez még teljesen egészséges :)